Pogoji poslovanja

GoSport.si je spletna trgovina, kjer si prizadevamo kupcu ustvariti čim boljšo uporabniško izkušnjo. Za naše izdelke vedno iščemo najugodnejšo ceno in jih s tem naredimo dostopnejše za naše kupce.

Splošni pogoji

Kupci spletne trgovine GoSport.si so lahko fizične in pravne osebe. Fizična oseba je tista, ki izdelke pridobiva ali uporablja izključno za svojo lastno uporabo, izven njegove poklice ali pridobitvene dejavnosti. Kupec z registracijo ali nakupom v spletni trgovini GoSport.si potrjuje, da sprejeme pogoje poslovanja, ki jih določa KlikNova d.o.o.  in zagotavlja pristnost vseh svojih posredovanih podatkov. (Velja tudi za nakupe dogovorjene preko e-mailov ali telefona).

Fizične osebe in KlikNova d.o.o. medsebojne obveznosti urejajo s temi pogoji poslovanja in zakonom o varstvu potrošnikov. Pravne osebe ter fizične osebe, ki opravljajo pridobitveno dejavnost in KlikNova d.o.o. urejajo medsebojne obveznosti s posebno pogodbo v pisni obliki. Za Pravne osebe ter fizične osebe, ki bi kupljene izdelke uporabljali v svoji pridobitveni dejavnosti velja zakon o varstvu potrošnikov le v primerih, ko je to posebej navedeno v samem zakonu. Za sodelovanje z pravnimi osebami in fizičnimi osebami, ki opravljajo pridobitveno dejavnost nas prosim kontaktirajte na [email protected].

Posredovanje uporabnikovih osebnih podatkov podjetju je v določenih primerih nujno, da lahko obdelovalec kot ponudnik izpolnjuje svoje pogodbene obveznosti do uporabnika. Ponudnik zbrane osebne podatke trajno varuje skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 94/07) (ZVOP-1), Zakonom o elektronskih komunikacijah (Uradni list RS, št. 109/12, 110/13, 40/14 – ZIN-B, 54/14 – odl. US, 81/15 in 40/17) in Splošno uredbo o varstvu podatkov (angl. General Data Protection Regulation – GDPR).

Izbris ali pridobitev osebnih podatkov

Vaše osebne podatke zbiramo, da lahko sprocesiramo naročila in vas obveščamo o novostih. Če želite izbris ali pregled vaših osebnih podatkov, nam to sporočite na [email protected].

Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci. Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba ažurira in spreminja pogosto in hitro.

Cene so predstavljene kot Redne cene in Spletne cene.
Redne cene so ponavadi priporočene prodajne cene proizvajalca oziroma uvoznika ali cene, ki jih sam oblikuje ponudnik.
Spletna cena je cena, ki velja za nakup preko spleta, za pogodbene partnerje (pogodbeni popust in plačilni rok), za nove ali nepogodbene kupce v primeru takojšnjega 100% plačila z gotovino.

Nakup preko spletne trgovine

Kupovanje na naši spletni strani je zelo enostavno. Željene izdelke preprosto naložite v košarico in nadaljujete na blagajno, kjer izpolnite svoje podatke in izberete način plačila in dostave. Po opravljenem naročilu vas o tem obvestimo po emailu v katerem so podatki za plačilo in predračun. Račun, ki velja kot dokazilo o nakupu prejmete šele po potrjenem plačilu na vaš email naslov.

Vse cene objavljene v spletni trgovini GoSport.si so končne.

Objavljene cene v spletni trgovini GoSport.si se lahko spreminjajo brez predhodnega obvestila. Za posamezne nakupe veljajo cene v trenutku oddaje naročila.

Poštnina za naročila se zaračuna naknadno razen v primerih akcije z brezplačno poštnino. V primerih, da ste izbrali za način plačila bančno nakazilo ali plačilo s PayPal oz. kreditno/debetno kartico, vam bo poštnina prišteta v blagajni. V kolikor ste izbrali plačilo po povzetju pa poštnino plačate po povzetju skupaj s kupnino. Za morebitne zamude s strani dostavljalca KlikNova d.o.o. ne odgovarja.

Popusti na nakupe v spletni trgovini GoSport.si se ne seštevajo.

Vsi video posnetki in slike na naši spletni strani so simbolični.

Načini plačila

  • Bančno nakazilo – plačilo opravite preko bančnega nakazila (UPN naloga), vaši izdelki pa bodo odposlani v navedenem roku, po opravljenem nakazilu. Podatke za izpolnitev UPN naloga dobite na strani »Prejeto naročilo«, ki se prikaže po opravljenem nakupu, ali pa na vašem email naslovu. V kolikor priliva ne dobimo v roku 5 delovnih dni, vam lahko naročilo prekličemo in vas o tem obvestimo na vaš e-mail.
  • Plačilo po povzetju – vaše naročene izdelke vam pošljemo v navedenem roku, vi pa jih plačate ob dostavi. Plačilo po povzetju ni mogoče za nekatere izdelke.
  • PayPal ali plačilo z kreditno/debetno kartico – PayPal je storitev, ki omogoča varno plačevanje preko spleta. Po zaključenem naročilu, vas bomo preusmerili na varno povezavo PayPal, kjer se vpišete z vašim email naslovom ter geslom. V kolikor nimate ustvarjenega PayPal računa vam PayPal omogoča varno plačevanje z vašo kreditno ali debetno kartico (Kliknite Pay with my credit or debit card in sledite navodilom).

Pri nakazilu lahko pride do dodatnih stroškov, odvisnih od ponudnikov storitev, katere krije kupec.

Dostava

Dostavljamo kjerkoli v Sloveniji.

V kolikor je izdelek na zalogi, je dobavni rok 1 – 3 delovne dni.

Če izdelka ni na zalogi, vas o tem obvestimo in vam sporočimo kakšen je predviden dobavni rok.

Cena dostave:

  • Naročila do 10€: 3.99€ z DDV.
  • Naročila med 10€ in 100€: 2.99€ z DDV.
  • Naročila nad 100€: Brezplačno.

Avtorske pravice

Objavljene vsebine in tehnologije so last KlikNova d.o.o. Med avtorska dela sodijo predvsem vsi deli programske kode, vsa programska arhitekura in inžiniring, grafični elementi, slike, besedila, zvočno in slikovno gradivo ter drugi avtorski elementi, ki jih zaradi narave ni potrebno označevati z oznakami avtorsko zaščiteno. Zaščitena je tudi struktura, kot posamezne idejne rešitve. Vsakršno kopiranje, navajanje, presnemavanje, posnemanje in razširjanje brez vednosti KlikNova d.o.o. je prepovedano.
Dobavitelj ali uporabnik z objavo svojih vsebin dovoljuje KlikNova d.o.o. ter vsem ostalim ogled teh vsebin brez omejitev v okviru javnih knjižnic, kategorij in ostalih funkcij portala ter e-posredovanje, posredovanje preko vmesnikov, uvrščanje na druge strani, komentiranje, ocenjevanje, reproduciranje teh materialov za nekomercialno oziroma osebno rabo.

Izvedba, preklic, sprememba ali zavrnitev naročila

Naročila izvedena na spletni strani GoSport.si bodo odposlana v najkrajšem možnem času. Po opravljenem nakupu boste prejeli potrditveni email, kjer bodo vsi podatki o vašem nakupu in predračun. Račun vam pošljemo po prejetem nakazilu v elektronski obliki na dani email naslov. Kupec lahko po opravljenem naročilu ali plačilu odpove ali spremeni svoj nakup, če izdelki še niso bili odposlani. Zato vas prosimo, da nam v tem primeru to čim prej sporočite na naš elektronski naslov [email protected]. Po odpovedanem nakupu vam vrnemo vaš denar na TRR račun ali v obliki dobropisa. V kolikor ugotovimo, da pri nastanku naročila niso bili upoštevani naši pogoji poslovanja ali pa so bili pri uveljavitvi komercialnih pogojev pri oddaji naročila uporabljeni načini, ki jih lahko označimo kot nedovoljeno uporabo elektronske izmenjave podatkov, si KlikNova d.o.o. pridržuje pravico do preklica naročila.

Dobavni roki zapisani na posameznih izdelkih so zapisani v delavnih dneh. Torej 10 dni pomeni 10 delovnih dni. V kolikor izdelka ne moremo dobaviti v navedenem roku bomo o tem kupca v najkrajšem možnem času obvestili. Kupec lahko v tem primero odstopi od pogodbe in prekliče naročilo. Ves vnaprej plačan denar v celoti povrnemo kupcu.

Dobropisi

Dobropisi so veljavni največ 1 leto.

Pravica do odstopa od nakupa – vračilo blaga v roku 14 dni

Kupec ima pravico, da skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov, zlasti členov 46c in 43č, v 14 dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Kupljeno blago vrne v 14 dneh od sporočila o odstopu brez kakršne koli odškodnine. Vendar je kupec dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga na e-naslov [email protected], blago pa vrniti v nadaljnjih 14 dneh na naslov KlikNova d.o.o., Industrijska cesta 1, 1290 Grosuplje(Skladišče).

Zakon o varstvu potrošnikov v 43. členu določa izjeme, za katere stranka po zakonu nima možnosti vračila:

  • Če je izdelek narejen po navodilih potrošnika in prilagojen njegovim potrebam ali če gre za pokvarljiv izdelek ali izdelek, ki mu je že potekel rok uporabe;
  • Če gre za dobavo prehranskih izdelkov in je plastična embalaža odprta in/ali poškodovana,
  • Če gre za dobavo avdio ali video posnetkov, če je potrošnik odprl varnostni pečat;
  • Če gre za dobavo časopisov, revij in periodičnih publikacij;
  • Pri nakupu podaljšane garancije.

V skladu z določbo 43.č člena ZVPot ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem lahko potrošnika bremenijo le stroški iz sedmega odstavka 43.d člena tega zakona. V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago Oslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago. Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma’ najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ;ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroke vračila blaga, razen če te stroške krije podjetje ali če podjetje predhodno ne seznani potrošnika, da ga bremeni ta strošek. V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastno’sti in delovanja blaga.

Kupnino vam bomo povrnili najkasneje v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu oziroma po prejemu vrnjenega izdelka.
V primeru vračila iz razloga reklamacije mora kupec vrniti najkasneje v 30 dneh po odstopu od pogodbe. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje v 14 dneh po sprejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini. Ne sme ga uporabljati . Prosimo, da blago vrnete v originalni embalaži.

Prošnjo za odstop od pogodbe na daljavo lahko pošljite na naš email naslov [email protected].

Pogoji za uveljavljane reklamacije

Izdelek, ki ga reklamirate mora biti v istem stanju kot je bil, ko ste ga kupili. Reklamiran izdelek mora biti vrnjen v prvotni embalaži z vsemi nepoškodovanimi deli, ki so bili vključeni v paketu. Če bodo vidne kakršnekoli fizične poškodbe ali znaki napačne uporabe, ki niso v skladu z navodili za uporabo, vam reklamacije ne bomo upoštevali. Za vračilo se upošteva le kupnina vrnjenega izdelka. Poštnino in ostale morebitne stroške krije kupec.

Garancija

Kupec na lastne stroške pošlje izdelek z napako v garancijskem roku na naslov prodajalca ali pa ga osebno dostavi na sedež podjetja. Če prodajalec ugotovi da je reklamacija upravičena, bo izdelek zamenjal ali popravil ter ga na svoj strošek poslal kupcu najkasneje v 45 dneh. Če pa ugotovi, da je do napake na izdelku prišlo zaradi nepravilnega ravnanja kupca, bo prodajalec izdelek poslal nazaj kupcu na njegov račun. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

Mehanske poškodbe delov zaradi trka ali obrabe niso predmet reklamacije.

Garancija velja z računom, zato nam ob vrnitvi izdelka pošljite tudi kopijo računa. Vse garancije in servise za izdelke nakupljene v spletni trgovini GoSport.si sprejema KlikNova d.o.o.

Izdelki kupljeni v spletni trgovini GoSport.si imajo 2 leti garancije (razen, če ni na strani izdelka zapisano drugače) na vse stvarne napake. Za uveljavljanje garancije prosimo sledite naslednjim navodilom.

Če nam boste poslali izdelek, ki nima stvarne napake, je poškodovan zaradi napačne uporabe ali bi lahko problem rešili sami s pomočjo navodil za uporabo, vam bomo zaračunali strošek pregleda 20€.

Postopek

  • Vse napake javite na naš email naslov [email protected].
  • Opišite napake, ki so nastale z vašim naročenim izdelkom.
  • Posredujte nam račun ali kopijo računa, ki ste ga prejeli po emailu ob nakupu.
  • Posredujte nam čim kvalitetnejše in dobo vidne slike ali video napake ter izdelka.
  • Po poslanem emailu počakajte na naš odgovor. V kolikor bomo iz slik lahko dobro razbrali da izdelek nima fizičnih napak, ki bi lahko nastale z uporabo vas bomo obvestili, da nam izdelek pošljete na naš naslov. Poštnino plača kupec.
  • Po zadnjem pregledu vrnjenega izdelka vam bomo izdelek, v kolikor je izdelek v skladu z našimi pogoji za uveljavljanje garancije, popravili ali zamenjali za novega v roku 45 dni in vas o tem obvestili po emailu.

Garancija ne velja v naslednjih primerih

  • če izdelku ni priložen račun
  • če je napaka na izdelku posledica napačne uporabe
  • če je bil izdelek popravljan ali odprt, posodobljen z novejšo programsko opremo na nepooblaščenem servisu
  • garancija ne velja za mehansko obrabo delov modela
  • garancija ne velja na baterije in napajalnike saj ne moremo spremljati kaj se dogaja z njimi so baterije napolnjene na predpisano vrednost in napajalniki izključeni po uporabi.
  • garancija ne velja v primeru poškodb zaradi neprimerne uporabe ali preobremenitve
  • naravna obraba izdelka je izključena iz garancijskih pogojev
  • Akumulatorji nimajo garancije, saj ne moremo spremljati kaj se dogaja z akumulatorji, ko jih odpremimo
  • Mehankse poškodbe delov zaradi trka ali obrabe niso predmet reklamacije.

V kolikor kupec izdelek vrne in uveljavlja garancijo in ugotovimo, da z izdelkom ni nič narobe, bomo kupcu morali zaračunati stroške pregleda in procesiranja v vrednosti 25€ + DDV.

Garancija na baterije

Ker baterije smatramo za potrošni material velja garancija na baterije 3 mesece.

Stvarne napake

  • Lastnosti izdelka niso v skladu z potrebami, ki so potrebne za njegovo normalno rabo in promet.
  • Lastnosti izdelka niso v skladu z potrebami, ki so potrebne za njegovo posebno rabo za katero jo kupec kupuje in je bila ali bi morala biti prodajalcu znana.
  • Lastnosti izdelka niso v skladu s predpisi ali dogovorom.

Vračilo denarja

Način vračila denarja je po dogovoru. V praksi vračamo denar na TRR razen, če ste plačali preko Paypal sistema, vam vrnemo denar preko Paypal Sistema. V kolikor kupec želi vračilo denarja v drugačni obliki, krije stroške, ki se ustvarijo sam.

Varovanje osebnih podatkov

Splošno

Trgovec se zavezuje, da bo varoval zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine. Zbrane osebne podatke bo Trgovec uporabljal izključno za opravljanje storitev, ki jih ponuja. Trgovec spoštuje zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine, zato bo storil vse potrebno, da jih zaščiti pred kakršnimikoli kršitvami in zlorabami. Osebni podatki uporabnikov so eno izmed področij, kateremu Trgovec posveča izredno skrb in pozornost, saj se zaveda občutljive narave tega področja.

Uporaba osebnih podatkov

Trgovec za potrebe opravljanja storitev, ki jih ponuja, zbira, vodi, obdeluje in shranjuje naslednje uporabnikove podatke:

  • ime in priimek;
  • naslove za dostavo;
  • firmo oz. naziv pravne osebe (če je uporabnik pravna oseba);
  • davčno številko pravne osebe (če je uporabnik pravna oseba);
  • naslov elektronske pošte (uporabniško ime);
  • geslo v šifrirani obliki;
  • kontaktno telefonsko številko;
  • državo bivanja;
  • druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno vnese v obrazce v spletni trgovini;
  • druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno doda naknadno v svojem profilu.

Za pravilnost, popolnost in ažurnost podatkov, ki jih vnesejo uporabniki, Trgovec ne odgovarja.

Izjava o varovanju zaupnosti osebnih podatkov in zasebnosti uporabnikov
Trgovec je v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov, zavezan k varovanju osebnih podatkov uporabnikov njegove spletne trgovine. Trgovec ne bo pod nobenim pogojem brez izrecnega dovoljenja uporabnika posredoval osebnih oz. drugih podatkov uporabnika tretji osebi oz. ne bo omogočil tretji osebi, da vpogleda v osebne oz. druge podatke uporabnika, razen če bi to od njega zahtevale državne oblasti, če je taka obveznost določena v zakonu, ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov Trgovca.
Vsi osebni in drugi podatki, ki jih bo uporabnik posredoval ob prijavi v spletno trgovino, kot tudi ob naročilu nakupa izdelkov, vključno z vsebino naročil, bodo varovani v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Trgovec teh podatkov ne bo uporabil v namen, ki bi kakorkoli škodoval uporabniku ali drugi vpleteni osebi. Trgovec podatkov uporabnikov ne bo uporabil za pošiljanje promocijske e-pošte ali drugega nezaželenega promocijskega materiala, razen za pošiljanje tistih promocijskih obvestil, na katere se bo uporabnik naročil oz. s katerimi bo soglašal. Trgovec lahko podatke v anonimizirani sumarni obliki uporabi za namene statističnih analiz. Zaupnost osebnih in drugih podatkov uporabnikov ne bo kršena v nobeni obliki.
Trgovec bo osebne podatke uporabnikov vodil v zbirki osebnih podatkov samo toliko časa, kot je nujno potrebno, da se doseže namen, za katerega se osebni podatki zbirajo in vodijo.
Dostavni službi bo Trgovec zaupal le potrebne podatke za dostavo v spletni trgovini kupljenih izdelkov (podatki o prejemniku in naslov za dostavo). Prek elektronske pošte bo Trgovec stopil v stik z uporabnikom, če bo to potrebno za izvedbo nakupa v spletni trgovini, prek kontaktne telefonske številke pa le, če bo v postopku registracije oz. nakupa v spletni trgovini prišlo do težav.

Varstvo otrok

Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti. Ponudnik ne sme sprejemati naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov.

Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki. Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

Pošiljanje promocijskih sporočil

Upravljavec za pošiljanje elektronskih sporočil posameznikom (SMS, sporočila v aplikacijah za hipno sporočanje, e-poštna sporočila) uporablja storitev Cartfox. Politika zasebnosti Cartfox in podatki o ponudniku Cartfox so dostopni tukaj. Upravljavec osebne podatke upravlja skupaj s ponudnikom Cartfox.

Osebni podatki posameznikov, ki se obdelujejo v okviru storitve Cartfox, so:
e-poštni naslov;
telefonska številka;
podatki o spletni strani ali aplikaciji, preko katere je bil posredovan e-poštni naslov in/ali telefonska številka;
podatki o pošiljanju sporočil:
tip sporočila (SMS, sporočilo v aplikaciji za hipno sporočanje (vrsta aplikacije), e-poštno sporočilo);
datum pošiljanja;
čas pošiljanja;
vsebina pošiljanja (npr. zapuščena nakupovalna košarica, obvestilo o popustu ipd.);
podatki o nedostavljivosti sporočila (datum in čas prejema obvestila o nedostavljivosti;
podatki o izvedenem dejanju (npr. nakup artikla v zapuščeni nakupovalni košarici, nakup artikla s popustom ipd.).

Osebni podatki (e-poštni naslov, telefonska številka) se skupnemu upravljavcu, ponudniku storitve Cartfox, posredujejo samodejno, ko jih posameznik vpiše na spletnem mestu ali v aplikaciji upravljavca.

Pravna podlaga za obdelavo osebnih podatkov pri uporabi storitve Cartfox je:
osebna privolitev posameznika (pri prejemnikih, ki so jo podali privolitev za prejemanje sporočil);
zakoniti interes upravljavca (pri prejemnikih sporočil, ki upravljavcu niso podali privolitve za prejemanje sporočil).
Vsako prejeto sporočilo vsebuje navodila za enostavno odjavo od prejemanja. Z odjavo se prejemnik odjavi le od prejemanja sporočil v storitvi Cartfox. Če želite popolno odjavo od vseh sporočil, ki jih pošilja upravljavec, nam lahko pišete na [email protected].

Namen obdelave osebnih podatkov v okviru storitve Cartfox je spodbujanje prejemnikov k nakupu artiklov ali storitev na spletnem mestu ali v aplikaciji upravljavca oziroma preverjanje njihove volje za sklenitev pogodbe (npr. pri obveščanju o zapuščeni nakupovalni košarici).

Osebni podatki v okviru storitve Cartfox se ne posredujejo tretjim osebam (razen skupnemu upravljavcu, ponudniku storitve Cartfox) in tudi upravljavec do njih nima dostopa. Upravljavec lahko v okviru Cartfox dostopa le do poročil, ki vsebujejo agregirane in s tem anonimizirane podatke (npr. število poslanih sporočil, število nakup preko poslanih sporočil ipd.).

Osebni podatki, ki se obdelujejo v okviru storitve Cartfox, se ne iznašajo v tretje države ali mednarodne organizacije, torej se ne iznašajo ali posredujejo izven ozemlja držav članic EU.

Informacije o obdobju hrambe osebnih podatkov, ki se obdelujejo v okviru Cartfox, o varstvu teh osebnih podatkov in o pravicah, ki jih imajo posamezniki v zvezi s temi osebnimi podatki so dostopni v Politiki zasebnosti in ravnanja z osebnimi podatki CARTFOX. Za več informacij se lahko obrnete na [email protected] ali na pooblaščeno osebo za varstvo osebnih podatkov JK Group d.o.o., Stegne 27, 1000 Ljubljana, [email protected], + 386 (0)590 91 794.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
KlikNova d.o.o. si pridržuje pravico od odstopa pogodbe oz. realizacije naročila v kolikor nastane bistvena napaka v ponudbi. Bistvena napaka zajema elemente, na podlagi katerih KlikNova d.o.o. ne bi pristala na sklenitev pogodbe. Med omenjene napake spadajo tudi očitne napake v ceni artiklov, ki so lahko posledica tehničnih in drugih težav.

Izvajanje politike zasebnosti

Trgovec ima, skladno z Zakonom o varovanju osebnih podatkov, varovanje osebnih podatkov urejeno s Pravilnikom o zavarovanju osebnih podatkov.
Vse pri Trgovcu redno ali honorarno zaposlene osebe, ki imajo dostop do osebnih in drugih podatkov uporabnikov, so seznanjene z določili Pravilnika o zavarovanju osebnih podatkov in z dolžnostjo varovanja osebnih in drugih podatkov in so dolžne upoštevati ta določila o varovanju zaupnosti osebnih podatkov in zasebnosti uporabnikov spletne trgovine. Dolžnost varovanja osebnih in drugih podatkov velja časovno neomejeno, tudi po prenehanju razmerja s Trgovcem.
Registrirani uporabniki lahko kadarkoli prenehajo uporabljati spletno trgovino in lahko prekličejo svojo registracijo. To storijo tako, da s pisno izjavo Trgovcu sporočijo preklic registracije. Pred podajo izjave o preklicu registracije mora uporabnik Trgovcu poravnati vse še neporavnane obveznosti iz naslova opravljenih nakupov v spletni trgovini. Trgovec bo zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine v okviru te politike zasebnosti varoval tudi v primeru preklica registracije.

Prijava na novice

Uporabnik se lahko prijavi na e-novice na več načinov. Preko poveave, na blagajni pusti obkljukano, da se prijavlja na novice. Avtomatična prijava na novice velja tudi, če uporabnik prevzame kupon za popust pri svojem nakupu. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od e-novic in tako ne bo več prejemal emailov.

Odgovornost za napake

Imate pravico, da napake na kupljenih izdelkih uveljavljate iz naslova stvarne napake ob spoštovanju Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 51/04, 98/04 – uradno prečiščeno besedilo, s spremembami, dopolnitvami in popravki).
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Napaka na izdelku je stvarna:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Kupec lahko zahteva po lastni izbiri:

  • Odpravo napake
  • Vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako
  • Zamenjavo blaga
  • Vračilo plačanega zneska

Če menite, da ima kupljen izdelek stvarno napako, nas čimprej kontaktirajte na [email protected] in priložite vaš račun ali številko naročila. V najkrajšem možnem času vam bomo ponudili zamenjavo artikla ali možnost za vračilo kupnine.
Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda.

Hranjenje osebnih podatkov za zapuščeno košarico

V naša spletni trgovini se trudimo, da izvedemo najboljšo uporabniško izkušnjo. Zato hranimo vaše podatke, ki jih vpišete v procesu nakupa, da vam lahko ponudimo popust ali pa pomagamo, če se vam kje zatakne. Odjava od tovrstnih emailov je preprosta. Če se odjaviti ne morete pa nam pišite na naš email naslov [email protected]. Email za zapuščeno košarico hranimo 30 dni.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov(IRPS)

Naše podjetje ne priznava nobenega izvajalca IRPS.

Povezava platforme Evropske komisije za spletno reševanje potrošniških sporov (platforma SRS).

Davčne blagajne

Vsi računi, ki so plačani z gotovino so davčno overjeni.

Vklopi razum zahtevaj račun

Kuponi

Kuponi, ki so splošni ne veljajo za vse produkte saj bi tvegali, da bi negativno poslovali. Ustreznost kupona na določene produkte se lahko vidi v košarici, ko kupon uporabite. Ponavadi so vsi kuponi omejeni na določeno ceno nakupa.

Kuponi se ponavadi ne seštevajo, kar pomeni, da je lahko uporabljen le en kupon. Kuponi z popusti ne veljajo za izdelke v akciji.

Podjetje

KLIKNOVA, SPLETNA TRGOVINA, D.O.O.
Dolenjska cesta 318
1291 Škofljica
Slovenija

Pozor: na temu naslovu imamo samo pisarne in ne sprejemamo fizičnih obiskov in osebnih vračil.

Email: [email protected]

ID za DDV: SI49660624

Podjetje je DDV zavezanec.

gopro_pooblasceni_prodajalec
mimovrste_partner
ceneje_partner

BREZPLAČNA DOSTAVA

Brezplačno dostavo nudimo na naročila nad 100€.

ODZIVNA PODPORA

Pišete nam lahko kadarkoli in odgovorimo vam v rekordnem času.

VAREN NAKUP

Nakupovanje v naši spletni trgovini je varovano z SSL certifikatom.